Servis

MICRO SERVIS

Online podrška

Podršku možete kontaktirati na više načina – telefonom, chatom , e-mail.

Tehnička podrška je na raspolaganju svaki dan osim nedjelje od 08:00 do 15:00 sati.

Servis računala

Većina servisa biti će završena u roku 24-48h sati , ovisno o dostupnosti rezervnih dijelova i o kompleksnosti pojedinog slučaja.

Za svaki zaprimljeni uređaj radimo dijagnostiku kvara te ćemo Vam ponuditi najisplativije rješenje za navedeni popravak.

Servis mobitela/tableta

Također u ponudi imamo popravak vašeg mobitela / tableta , brzina popravka ovisi o dostupnosti oštečenoga dijela mobitela/tableta , ukoliko imamo zamjenski dio odmah popravak je moguć u roku 2-3 sata ovisno o kompleksnosti kvara.

Stanje servisa

Stanje vašeg uređaja možete pratit putem naše aplikacije koju možete skinuti putem Google Play-a .

Kada vaš uređaj bude servisiran , moći ćete viditi što je rađeno na njemu putem mobitela te ćete dobiti obavjest kada je završen popravak.

Proces servisa

{{ brizy_dc_image_alt uid='wp-da1175779a15b6574403429a256c658a' }}
Dijagnostika kvara

Dijagnostika kvara se obavlja u vrlo kratkom roku , nakon dijagnostike kontaktiramo korisnika u vezi popravka.

Razgovor sa korisnikom

U razgovoru sa korisnikom pri kojem opisujemo vrstu kvara i cijenu popravka , korisnik odlučuje da li se kvar uklanja ili ne tj. da li je isplativ popravak. Uvijek nastojimo ponuditi najisplativije i najbolje rješenje

Servis uređaja

Nakon što je korisnik odlučio da se kvar ukloni , počinje se sa radom na uređaju ( ukoliko su dostupni zamjenski dijelovi ) te se servis obavlja u roku 1 ili 2 sata , ukoliko zamjenski dijelovi nisu dostupni popravak uređaja biti će napravljen u roku od 24 do 48 sati

SERVIS 

0

PRIMLJENIH SERVISA

0

RIJEŠENIH SERVISA

0

NEISPLATIVIH SERVISA

Posjetite nas na :